Study Monterrey/reizen latinoamerica - Reisverslagen van Jelle Visser - WaarBenJij.nu Study Monterrey/reizen latinoamerica - Reisverslagen van Jelle Visser - WaarBenJij.nu

Study Monterrey/reizen latinoamerica

Deze reis begint met studeren in Monterrey, Nuevo Leon, van januari t/m mei. Na deze 5 maanden op 1 plek zal ik gaan beginnen met reizen, en dat zal mij zuidwaarts nemen. De precieze details hiervan liggen nog ver van vast, maar er zijn wel wat landen die ik zeker aan wil doen. Verder zal ik een beetje gaan waar de wind waait.

Recente Reisverslagen:

03 April 2020

The beginning of the end of the world

30 Maart 2020

2020, a year of highs and lows

26 Maart 2020

New adventures and challenges in Nicaragua

22 December 2019

Divemaster in Utila, two months in paradise!

21 December 2019

Teaching in Cofradia
Jelle

Na deze blog ooit gebruikt te hebben voor mijn uitwisseling in México na de middelbare school, wek ik 'm nu opnieuw tot leven nu ik weer terug keer naar México om daar aan de universiteit te studeren. Deze keer zal het echt studeren zijn, niet voor spek en bonen, en daarna zal ik rond gaan reizen in latijns amerika voor onbepaalde tijd.

Actief sinds 06 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45832

Voorgaande reizen:

30 December 2018 - 31 December 2021

Study Monterrey/reizen latinoamerica

25 Juli 2013 - 01 Juli 2014

México YEP

Landen bezocht: