Snelle Update - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Jelle Visser - WaarBenJij.nu Snelle Update - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Jelle Visser - WaarBenJij.nu

Snelle Update

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

17 April 2014 | Mexico, León de los Aldamas

Hola chicos,

Even snel melden dat ik nu heerlijk aan het strand zit en een skydive gedaan heb. Ik besefte me net dat ik al in geen eeuwen een blog geschreven heb, dus dat zal ik zeker doen. Als ik terug kom. Dat wordt waarschijnlijk zondag. Ik zit nu te genieten van mijn vakantie in Nuevo Vallarta, een prachtig strand waar ik mijn eerste week in mexico mocht spenderen. Na deze vakantie heb ik nog 8 dagen school, dan komt me papa op bezoek, en gaan we samen reizen, ik zal de volgende blog sowieso schrijven voordat ik weer op vakantie ga.

Hasta luego!

Verslag uit: Mexico, León de los Aldamas

México YEP

Mijn uitwisselingsjaar naar México!

17 Juni 2014

Het einde

20 April 2014

Queretaro y semana santa!

17 April 2014

Snelle Update

01 Maart 2014

Ruta Maya!

23 Januari 2014

Back to school!
Jelle

Na deze blog ooit gebruikt te hebben voor mijn uitwisseling in México na de middelbare school, wek ik 'm nu opnieuw tot leven nu ik weer terug keer naar México om daar aan de universiteit te studeren. Deze keer zal het echt studeren zijn, niet voor spek en bonen, en daarna zal ik rond gaan reizen in latijns amerika voor onbepaalde tijd.